dinsdag 22 maart 2011

Marco van Hout - Urban Vibes #2



Urban Vibes #2 straalt leven uit, energie van de stad, het bruist. Het beeld staat voor ondernemerschap, het vuurtje in je laten ontbranden, elkaar daarin stimuleren, talent tot bloei laten komen. Om talent te ondersteunen en ondernemerschap te stimuleren kochten mijn vriend en ik dit schilderij van een bijzondere vriend. Het beeld staat ook voor verbinding met de stad, daar waar mensen samenkomen. Nu we een jaar geleden vanuit het centrum van de stad naar het platteland zijn verhuisd hebben we de stad in huis gehaald.


gekozen door:
Saskia op de Weegh                  
 
@sweegh                                                                                                                                                                       


1 opmerking:

  1. Jeetje, wat leuk om dit verhaal te lezen bij mijn schilderij! Ik kwam hier toevallig door een good old fashioned Google zoekactie op mijn eigen naam.

    Dit doet zeker een vuurtje ontbranden binnen in mijzelf ;-) Het heeft mij absoluut gestimuleerd om NOG meer naar buiten te treden met iets dat ik al zo lang achter gesloten deuren deed: mijn gevoel uiten op het doek. Heel bijzonder dat het dan ook het gevoel van anderen benadert of raakt!

    - Marco van Hout

    BeantwoordenVerwijderen