woensdag 23 maart 2011

Sally Man - Candy Cigarette



Ik bewonder al sinds ik zelf fotografeer Sally Mann uit de VS. Ze maakt prachtige foto's van ondermeer haar kinderen. Dit portret is een prachtige zwartwit foto die je even op het verkeerde been zet. Klein meisje met cigaret?? Het blijkt een candy cigarette...en zo heet de foto ook. Het is een zogenaamde unguarded foto, genomen op een onbewaakt moment, niet geposeerd. Dat heb ik ook proberen te doen als ik mijn kinderen op de foto zette.


gekozen door:                                                                                                                                                                                 
Peter Voerman                                                                                                                                                              
@oudeschool                                                                                                                                   


1 opmerking:

  1. Ik vind Sally Mann ook heel fascinerend en ook haar manier van fotograferen over het leven en dood. Het documentaire over Sally Mann is ook heel interessant om te kijken. En het omzetten van zwart-wit vind ik ook heel mooi wat mij een beetje doet denken aan Ansel Adams.

    BeantwoordenVerwijderen